Kick-start.

I torsdags i förra veckan så var utmaningen "Biggest winner in 21 days" över och jag kom på en andra plats. Tyvärr så blev jag sjuk vecka 2, så jag hann bara med 14 dagar med träningen istället för 21 dagar - men de gav lite resultat ändå. 
 
 
Mina mått blev
 
Byst före = 104 cm efter 99 cm
Midjan före = 82 cm efter = 80 cm
Mage före = 96 cm efter = 94 cm
Rumpa före = 105 cm efter = 104 cm
Lår före = 65 cm efter = 64 cm
Arm före = 30 cm efter = 29 cm
 
Trots att de blev sån liten skillnad så motiverar det ändå - ja menar, tänk vad som kan hända om jag kan använda alla dagarna? Så vi bestämde oss för att fortsätta samma utmaning fast denna gång blir det 28 dagar - "Biggest winner in 28 days". Och min metod denna gång blir kick-start från world of shape. 
 
 
Vilket innebär träning en gång om dagen med övningar som jag får från dem samt extra tanke bakom maten - en stor nyckel till framgång är tanke och planering med maten. Och med extra tanke så menar jag 40 % kolhydrater, 40 % protein och 20 % fett och jag ska äta 1500 kcal varje dag, och jag ska äta var 3:e timme. Så de är ingen diet eller så, utan de handlar om en livsstil. 
 
Taggar: #Biggestwinnerin28days, #Kickstart, #worldofshape;

Kommentera inlägget här :