Mini mini.

Nu när vi sålt vår lägenhet och köpt en ny i Malmö så börjar vi se över vad vi vill ha med oss och vad vi vill sälja - så igår tog vi oss tid att se över allt sånt, vilket bara är så himla roligt och energigivande. Vi står där tillsammans och planerar för vår flytt - en flytt som symboliserar att vi kliver in i ett nytt kapitel. Ett kapitel som har allt och lite till. 
 
Å först kikade vi in i förrådet där jag förvarar mycke av mina gamla möbler - bodde i en etta i Göteborg. Sen tog vi oss en sväng i själva lägenheten och där fick de bli våra balkongmöbler - idag har vi en balkong som är som en mindre etta i storlek och vi flyttar till en lägenhet med en balkong som är mini mini. Och sist men inte minst så kommer jag att sälja min bil - jag köpte den i mars nu i år för att det va lite av ett måste för jobbet jag hade i våras, men nu när vi flyttar till Malmö så har jag inte ett behov av en bil. 
 
Så vi har lagt ut allt utom bilen på blocket, och vi fick respons nästan direkt på en av annonserna - så det känns hoppfullt. Så nu håller vi tummarna och hoppas att vi får allt sålt. 
 

Kommentera inlägget här :