Avsnitt 13.

Idag, söndagen den 1 februari, så gjorde vi återföringen.
 
Taggar: #IVF;

Kommentarer :

#1: My

Stort grattis!!! Vad kul att er process har gått så bra:)
Det är så kul att följa era klipp och när ni beskriver vad som gjorts och var ni var, så är det så kul att tänka tillbaka att det inte var länge sedan vi var där och oxå gjorde vår återföring. Det blev 1 toppenembryo av 7 befruktade och sedan efter en dags till odling så åkte två tillbaka till frysen…

Haha det var så kul när vi skulle göra återföringen då jag bytte om och kände mig så upprymd och lite nervös, så jag helt glömde ta av mig mina trosor och kom på det när jag skulle hoppa upp i gynstolen så jag fick ställa mig bredvid sambon och snabbt ta av dom, hahha det blev ett gott skratt och nervositeten släppte:)

Nu är vi inne på dag 11 efter återföringen och hitintills har jag inte haft några blödningar och mina bröst är ömma och blivit lite fylligare och jag har upplevt att jag är tröttare än vanligt och slumrat till efter jobb på soffan… Sen om det innebär att det går bra inne i magen eller inte, vet vi inte förrän på fre:) Men vi håller våra tummar så jäkla hårt och det skulle bli den bästa 30 årspresenten jag skulle kunna få:) Kram

Svar: Va roligt ! :) Håller tummarna allt jag kan?
Hur tänker ni göra med att berätta för era nära å kära och omgivningen?
Lilla Hell

skriven
#2: Mot Ett +

Vad spännande! Tänk hur involverad man kan bli i andras resa, jag blir liksom nästan helt till mig när det går bra för er. :)

Svar: Va söt och snäll du är :) Jag är likadan med de IVF-bloggar jag läser.
Lilla Hell

skriven
#3: I

Heja heja lilla embryo! Från mig och min lilla frys-blastocyst som valde att stanna kvar och nu ligger och sparkar där inne. Håller med föregående, jag blir också helt till mig och involverad i er resa.

Svar: Å grattis till dig :)
Lilla Hell

skriven

Kommentera inlägget här :