It's like magic.

Fredagen är här och det är snart helg och ledigt, och precis som att jag startar veckan med ett positivt inlägg så vill jag kicka igång helgen på samma sätt. Och den här gången vill jag bjuda på ett litet tips - dela med mig av något som på kort tid visat sig vara bra för mig både träningsmässigt och för själen. 
 
I onsdags när jag skulle träna så bestämde jag mig för att prova på att köra yoga via en video på youtube. Yoga With Adriene "Revolution - 31 days of yoga". Jag hittade just den här instruktören genom att några av dom bloggar jag följer har tränat yoga via hennes videos - bland annat så har Isabella Löwengrip, Josefin Knave samt tvillingarna Angelica och Jessica Lagergren testat på. 
 
 
Så jag körde pass nr 1 i onsdags och jag tyckte om det direkt. Det handlar om ca 30 min av avslappning samtidigt som du tränar. Att få bygga upp kroppen samtidigt som du får sträcka ut den. Att tänka på andningen. Att vara där och då. 
 
 
Så till dig som behöver den där stunden varje dag då du återkopplar med dig själv och bara får möjlighet att bygga upp samtidigt som du sträcker ut - mitt tips är att testa den resan på 31 dagar som Adriene håller i.
 
... It's like magic ...

Kommentarer :

#1: Anonym

Yoga är riktig balsam för själen och kroppen talar om att den saknar så fort man gör ett uppehåll. Helt okej vana för kroppen 👍😃

Svar: Det finns en möjlighet att jag kommer bli TOTALT hooked :)
Lillahell

skriven

Kommentera inlägget här :