MAP

När man är med i en chefsrekrytering så får man alltid genomföra några tester digitalt som sen blir ett komplement till den intervju man varit på. Och några dagar efter man gjort testen så får man återkoppling, vilket är bra för då får man resonera kring resultaten. 
 
Det finns en hel del olika tester, och ett av dom heter MAP och där mäts ens personliga egenskaper.  Och här är resultatet från ett sånt test som jag gjort. 
 
Social stil
 
Målmedvetenhet
 
Balans 
 
Extraversion
 
 
Öppenhet
 
Kan låta stelt. Kan låta tråkigt. Kan låta svart eller vitt. Men jag lovar att det finns nyanser under allt det som kan kännas stelt, tråkigt och svart/vitt. Och det är just att 90% balanseras upp av 10% nyanser, som är mitt ledarskap och som gör att jag är den ledare jag vill vara samtidigt som jag utvecklas. 

Kommentera inlägget här :