Äventyr.

Det var så länge sen jag fann en lucka att sätta mig här och skriva, och som jag saknat det. Att få ha den här bloggen där jag kan spara mina tankar och kunna se tillbaka är något som ger mig både energi och ett lugn. Men som tvåbarnsmamma så tar ett inlägg lång tid att skriva, även de allra kortaste, Som detta inlägg tog mig med alla pauser 3 timmar.  Jag måste uppdatera er gällande Bernhard då en sån stark sida av hans personlighet har kommit fram ordentligt och även om jag kanske nämnt det tidigare så måste jag lyfta det igen. Han är en liten kille med så mycket spring i kroppen och ett huvud fullt av tankar. Så får han bestämma så är varje dag ett äventyr där promenader är en av de bästa sakerna som finns. Och att gå på en promenad med honom kan bli allt från en jakt på troll till att vi är med i ett tv-spel. Sen finns det finns tillfällen när jag och Jeppe erbjudit att kolla på telefonen eller tv:n men där han tackat nej, vilket är något nytt. Och jag kan inte låta bli att älska det, för han känns verkligen som ett barn.

Kommentera inlägget här :