Galet vacker.

I år prövar jag något jag aldrig tidigare gjort, vilket är en kalender för mig och min utveckling. Hade beställt en kalender som jag hade tänkt använda på jobbet, men där är allt digitalt så det blev att jag fick tänka om. Så det fick bli att varje månad så väljer jag ut olika delar från visionstavlan att fokusera på, vilket verkligen har hjälpt massor.
 
Bland annat så är jag en mycket mer närvarande mamma genom att jag arbetar på balans i livet, jag prioriterar mig själv/är snällare mot mig själv och jag har kommit igång med både promenader och träningspass. Så skillnaden mot tidigare år är att jag är mycket mer närvarande under resans gång mot målet - vilket är så himla fint och det gör mig så tacksam för allt det fina jag har i mitt liv. 
 
Slutligen vill jag säga att inte nog med att kalendern hjälper mig att fokusera på här och nu, den är även galet vacker - kolla bara vad som väntar när jag är framme vid septembermånad. Till en början så var det nästan lite svårt att skriva i den, för jag ville inte kladda runt bland allt det fina. 
 
Jag har beställt den av en vän på instagram, Rebecca 

Kommentera inlägget här :