En del av mitt liv.

En av de saker jag ville inför 2013 var att börja träna och verkligen få de att bli en del av livet igen. Innan jag började läsa på Göteborgs universitet år 2011 så var träningen en del av mitt liv och träningen var viktig för mig - exempelvis så kunde jag gå upp och träna innan jobbet trots att jag började jobba 7 på morgonen. 
 
Och nu har jag ju köpt ett träningskort på friskis & svettis och min plan är att träna måndag, onsdag och fredag morgon inne på gymmet. Sen vill jag träna pass på lördagar och söndagar. Detta för att kroppen ska få både kondition/förbränning och styrka. 
 
 
I måndags stod jag på löpbandet kl 7.20 och idag började jag jogga kl 7.30. Och det är de bästa sättet att börja dagen på. Idag joggade jag sammanlagt 30 min och mitt mål när det gäller själva konditionen/förbränningen är att jogga 30 min för att sen byta maskin och köra "längdskidor" i 30 min. 
 
 
Nu har jag precis ätit min frukost och är förbannat nöjd över att jag gör träning till en del av mitt liv igen !
 

Kommentera inlägget här :