Digitalbössa IVFfamiljer.

Varje år under musikhjälpen försöker jag göra allt jag kan för att bidra och nu ikväll bestämde jag mig för att starta en digitalbössa. Å det är inte vilken digitalbössa som helst, utan den heter IVFfamiljer och det är en digitalbössa fylld av massa kärlek. Den är till för alla som ska gå igenom, som går igenom eller som har gått igenom IVF - även för alla nära, kära och vänner till dem som ska gå, går igenom eller har gått igenom IVF. 
 
Vi sprider så mycket omtanke och kärlek mellan våra bloggar varje dag, så låt oss nu sprida den omtanken och kärleken till musikhjälpen <3
 
 
Å min tanke är att vi alla bidrar med det vi kan och minimum är 25 och sen är det 50, 100, 200, 300 och 500. Vill ni göra det via nätet så klicka in här så har ni information där hur du ska göra - det är super enkelt. Och vill du göra det via telefonen direkt så gör du så här:
 
För att bidra till en bössa skickar man ett sms till 72999 och skriver ”okSUMMA ivffamiljer” i meddelandefältet. (I sms:et står det med citationstecken men i svaret ska det vara utan).

Exempel: ok50 ivffamiljer

 

Så sprid ordet vidare till andra om du vill - bössan är öppen till klockan 22 på söndag. 

Taggar: #IVF, #digitalbössa, #mh14;

Kommentarer :

#1: Libra

Ett jättefint initiativ. Jag har donerat och spridit vidare. :)
Kram

Svar: Tack! Vi är många och vi har massa omtanke :)
Lilla Hell

skriven
#2: Gunnel Cederquist

Strålande initiativ av två fantastiska personer - Lilla Hell och Jeppe !!! All go omtanke och värme !!!

skriven

Kommentera inlägget här :