Varit sjuk.

I måndags började jag känna mig lite hängig, vilket bara blev värre på eftermiddagen i tisdags - så onsdag och idag torsdag har jag varit hemma. Igår låg jag ner hela dagen helt utan ork - idag känner jag mig piggare. Skönt att det inte blev någon magsjuka eller ordentlig influensa av det *peppar peppar ta i trä* och att det gick över så snabbt.
 
Så typiskt att jag blev sjuk i samband med att jag tryckte på PLAY-knappen här på bloggen, men det tar jag igen i helgen. För då fyller lilla Etienne 2 år och jag ska fotografera henne, precis som jag gjorde inför hennes 1 års dag.
 
Etienne 1 år. 
 
 

Kommentarer :

#1: Lina

Verkligen fina bilder! Och en så charmig fotomodell :)

Både jag och min man älskar att fota, till släktens stora förtret, hehe, men också förtjusning när de väl ser bilderna.

Mitt fotointresse har vuxit sedan vi skaffade en ny kamera för ett par år sedan (Nikon D800). Jag fotar väldigt mycket i jobbet, men har inte alls lika bra utrustning då. Vad kör du med för kamera?

Hoppas att du fick till riktigt härliga bilder i helgen också!

Svar: Ja Etienne är verkligen super charmig :)
Lilla Hell

skriven
#2: Robex Lundgren

finna bilder

skriven
#3: Paulina

Åhhhh så fina bilder!!!

skriven

Kommentera inlägget här :