Sentimental deluxe.

Jag skrev ju tidigare om att jag blivit mycket mer sentimental sen jag fick barn, och nu när vi ska flytta så är det verkligen sentimental deluxe. Ett bra exempel var igår när vi tvättade nere i tvättstugan och de slår mig
 
"De här är sista gången vi tvättar här"
 
Och sen gick jag runt med känslan att jag måste verkligen ta vara på den här tvättiden - låter säkert helt koko, men då är jag mer än gärna koko. För jag är JÄTTE glad över att flytta och ser verkligen fram emot det, men samtidigt så är det här jag va gravid och de här var Bernhards första hem. Det var här som vi fick uppleva att vara gravida samtidigt som livet hände.
 
 
Det var hit han kom efter BB och vi blev en liten familj. 
 
Oktober 2015. 
 
Och det var här han spenderade nästan hela sitt första år och gick från att bara vara bebis till att lära sig allt från att lipa till att skratta.
 
 
Så det är så mycke fina minnen som finns här i lägenheten, som jag förknippar med lägenheten. Så även om jag med glädje i hjärtat packar och ser fram emot Dalarna, så är det minnen som vi delvis lämnar här. Visst dom finns med oss i tanken, men dom finns även här i lägenheten. Så jag är jätte glad att jag har filmat och tagit kort så mycket som jag gjort. Speciellt nu när jag är sentimental deluxe. 

Kommentarer :

#1: Suzana

Lycka till nu med flytten Carro hoppas ni kommer trivas där med er familj. Förstår du är sentimental men som du skrev så kommer ni minnas och du har tagit foto o filmat mkt. Bernhard kommer ju inte minnas denna tiden så det är jättebra att du har minnen från hans första hem. Ha det så bra så hoppas jag vi ses snart igen. Kram från oss

Svar: Tack snälla du :) Hur står allt till med er? Har ni haft en bra sommar?
LillaHell

skriven
#2: Suzana

Jo allt går bra än sålänge Hailey har fått två tänder nu för 2 mån sedan annars har hon varit tandalös ☺️ Hon kryper för fullt nu men det är bara sedan någon vecka tillbaka och nu planerar vi hennes 1 årskalas som vi ska ha med Miffy tema ska bli kul har maten o tårtan kvar. Vi ska till Australien i oktober o set blir första gången vi flyger så långt med henne men mina föräldrar o bror ska oxå med så det känns tryggt. Kul o läsa din blogg då o då o se hur lika el olika Bernhard o Hailey är i utvecklingen ☺️👍

Svar: Ja tänk att de är snart dags för 1 års kalas :) Hur tänker ni fira?
LillaHell

skriven
#3: Suzana

Ja jag vet tiden går fort. Då vi har blivit bjudna på en hel del 1 års kalas så blir det att vi hyr lokal och bjuder på mat dricka kaffe och tårta. Vi hyr samma lokal som vi hade dopet på. Makedonska föreningen vi blir ca 50 pers på kalaset. Har stor släkt 😬 Vi va 70 på dopet. Men vi fick minska lite nu. Hur hade ni tänkt göra med tanke på att ni flyttar till Dalarna? 😊 Ni kanske kan ha inflyttningsfest o 1 årskalas samtidigt så att Jeppes släkt kommer upp till er? Hade varit kul o hälsar på er där har aldrig åkt skidor 😬 Ser så mysigt ut i Falun. Kram

Svar: Se där :) Vi tänker att vi ska bjuda in dom närmsta till fikakalas.
Ni får åka med Paulina och barnen - åka skidor, åka till tomteland och hoppas innerligt på snö :)
LillaHell

skriven

Kommentera inlägget här :