Ibland mår jag inte så bra.

Jag har fått hem en bok jag beställde för ett tag sen - jag la en beställning på den innan dom hade släppt den, som en liten förhandsbokning. När jag beställde den så var jag osäker på om jag skulle få ut nått av att läsa den, då jag följer henne på youtube och hon ger väldigt mycket i sina videos. Men efter att ha läst 1 kapitel så är jag fortfarande nyfiken.

Så till alla er som vill läsa en bok om en helt vanlig tjej som blev Sveriges största kvinnliga youtuber när hon blev sjukskriven pga att hon inte mådde bra så är det här boken för er. Hon delar med sig av sitt liv på ett sätt som gör henne till en förebild för både unga och gamla. Hon är en modig tjej som samtidigt är så begränsad av sitt mående. Hon är en intressant person och jag som älskar allt som har med människor att göra, likaOlika, ser fram emot att läsa hela boken. 

 
 
 
 

Kommentera inlägget här :