Bilderna får mig att inte ge upp.

I helgen hade det gått 6 veckor sen jag började med #teamsandrafriberg på instagram, och som jag skrev tidigare så har jag fastnat på siffran 71 på vågen - den siffran dök även upp i lördags när jag ställde mig på vågen. Så jag fick ta bilder igen för att inte tappa glöden och kraften helt och hållet - för jag kan se på bilderna att det hänt något även om vågen och måttbandet säger att det stått nästan helt still. Så det är bilderna som får mig att fortsätta en vecka till, det är bilderna som får mig att inte ge upp. 

 
Och jag har skrivit en del med coachen Sandra för att bolla kring varför det står still och vi har kommit överens om att jag äter bra, men att jag ska minska mitt kaloriintag lite. Inte mycket, utan bara lite grann och det är för att jag ska träna mer än vad jag äter. Men då jag äter var 3:e timma för att hålla igång förbränningen och hålla mitt blodsocker på en bra nivå, så måste jag minska lite för att jag ska få en ny normalnivå på mitt kaloriintag. Och det jag ska börja med det från och med idag. 
 
Vilket bara känns så himla spännande ! Nu har jag träningen, sömnen, jag dricker vatten och nu ska jag få till kosten ordentligt. Det är NU som jag kan få se resultat av allt arbete jag lägger ner. Jag ser verkligen fram emot den här veckan - är så pepp ! Och det är så jag kickar igång veckan. 

Kommentera inlägget här :