Kommit i mål.

Det här blir sista veckans frukost med recept från viktväktarna, då jag har sagt upp mitt medlemsskap där. Jag känner att jag fått koll efter 3 månader, som att jag kommit i mål. Så nu kommer jag lägga dem pengarna på ett träningskort istället - jobbar ju numera inne i stan och jag har när till ett gym, så några gånger i veckan tänker jag gå dit.

Veckans frukost 

Ta 1 dl yoghurt

Värm frysta hallon på spisen och blanda i 1 tsk honung

Häll de frysta hallonen på youghurten

Lägg på valfri frukt på toppen

------------------------------

Sen tar du en bit knäckebröd och lägger på ett ägg.

Och det här blir totalt ca 3 poäng, så det är en mättande och god frukost som gör att du har mer poäng kvar till lunch och middag.

     

Kommentarer :

#1: Lotta

Vilka fina bilder du tar, det ser verkligen supergott ut! :)

skriven
#2: lillahell

Tack va snällt skrivet av dig :)
Det är inte lätt att fota mat och få det att se gott ut :)

skriven

Kommentera inlägget här :