Ärliga åsikt.

Jag har gett er första intrycket och om det första intrycket stämde, och nu har jag lyssnat på samma podd igen. Och den här gången ger jag er människors ärliga åsikt om mig - jag valde att fråga människor som jag VET vågar vara ärliga vilket gjorde det hela så spännande. Och det var 3 stycke som svarade och här är resultatet.

Den första är från en kollega som jag känt i ca 7 månader

Klartänkt, metodisk, ärlig, rak i kommunikationen, modig, målmedveten och med ett stort hjärta för familjen

Den andra är från en kompis som jag känt i typ 7 år

Du är ärlig, rättfram men ändå försiktig, omtänksam, får sina nära att känna sig viktiga. Lägger märke till detaljer, bra minne. En människa man aldrig glömmer.

Den tredje är en vän som lärde känna mig på gymnasiet, så alltså ca 17 år sen

Carro är en rak på sak. Ärlig och utan krusiduller. Vill hon ses hör hon av sig, vill hon ringa ringer hon. Finns inga dumma frågor eller för censurerade svar. Allt kommer fram och det är härligt och befriande att umgås med henne. Carro bjuder på sig själv och sina tillkortakommanden på ett varmt och innerligt sätt. Man skrattar mycket med Carro. Det har jag alltid gjort. Tror det var så vi fann varandra från början. Med förmågan att kunna skratta åt eländet som kallades "livet". Även om osäkerhet, oro och deppiga svackor gömmer sig bakom scenen så är Carro grym på att hålla huvudet högt och ge ett starkt och självständigt intryck. Jag gillar Carro sjukt mycket och beundrar hennes sätt att vara.

Jag blev rätt tagen av svaren jag fick då dem skrev så fina saker om mig, och jag frågade till och med om det inte fanns något negativt som ska finnas med. Och nu ska jag avslöja något för er; jag vet vem jag är när jag plockar ner min person i pusselbitar, men jag vet inte hur pusslet ser ut när det sitter ihop. Jag vet inte vem jag är när jag bara är jag, vilket jag insåg för bara någon månad sen. Och dem bitar som dem beskriver är dem bitar jag själv har/själv ser, nu ska jag bara sätta ihop dem.

Kommentera inlägget här :