Pyrets resa - vecka 27.

9 till 15 november 

Under vecka 27 fick vi snö i Dalarna och Bernhard undrade direkt om det var julafton nu - men han fick nöja sig med att bygga en snölykta då det är lite mer än 1 månad kvar tills jultomten kommer. Under vecka 27 fick jag även min visionstavla inför oktober 2020 - jag gör en sån varje år där jag beskriver vart jag vill vara om 1 år. Så har jag den bredvid sängen och kan se varje dag vart mina mål är. Känns så skönt att ha den där - kunna bocka av den från tidigare år och se framåt. Under vecka 27 hände även det stora att Jeppe kände pyrets sparkar och rörelser för första gången - så fint att han äntligen kan få dela det med mig och pyret. Och det var när vi satt och kollade på "så mycket bättre" så pyret rörde sig säkert i takt till musiken.

Kommentera inlägget här :