Pyrets resa - vecka 36.

11 till 17 januari

När jag kom till jobbet på tisdagen och öppnade dörren till mitt kontor, så stod mina underbara kollegor där inne och hade fixat med en babyshower. Det var ballonger och sidenband och "ge namnförslag"-lappar uppsatt. Sen blev det tårta och present. Världens finaste människor som överraskade mig så. Och låt mig berätta att jag är en svår person att överraska, då jag har ett kontrollbehov deluxe. Så veckan började så och sen slutade den med att jag var till MVC och träffade min barnmorska - vägde exakt samma som sist och hjärtslagen låg på 150. Allt ser bra ut och bebis följer kurvan, så det känns bra. Har fortfarande lågt järnvärde (102) men det hade jag med Bernhard också. Sen har vi även fått lite fart denna vecka när det gäller att fixa inför bebisens ankomst - vi har beställt allt från skötväska till stickers att sätta på väggen vid skötbordet. Och skötbordet går från klarhet till klarhet - Jeppe har byggt ett inne i tvättstugan och det blir verkligen super bra.

Kommentera inlägget här :