D-vitamin.

I förra avsnittet av "One Hell Of A Baby - A Journey On Wheels" frågade jag efter tips kring vad jag kan äta nu innan allt drar igång för att förbereda kroppen på bästa sätt - ni finner det inlägget härÅ här är en av kommentarerna jag fick (för att komma till bloggen som lämnat kommentaren så klicka på bilden nedan)
 
 
Så jag googlade lite kring D-vitamin och IVF - å jag hittade en artikel här och sen fann jag en annan som säger så här
 
 
Ni kommer till sidan genom att klicka på bilden ovan. 
 
 Så ikväll gick jag och Jeppe iväg till apoteket och köpte en burk D-vitamin som funkar ihop med Folsyran och B12:en. Ja menar, även om det inte finns tillräckligt med studier i ämnet enligt vissa forskare så tycker jag att det finns tillräckligt för att jag ska börja vilja ta en tablett om dagen. 
 
Taggar: #IVF;

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej! Tänkte bara tipsa om

skriven
#2: Anonym

Klumpiga fingrar som skickar iväg innan det ska. Tänkte bara tipsa om hollistic D-vitamin som är betydligt "starkare" än Apotekets. Som du köper i hälsokostaffären. 2 sådana tabletter blir 4000 som du läst i artikeln medans du behöver ta betydligt fler av dem från Apoteket. Finns även folsyra kombinerat med b6 & b12 som är vassare än Apotekets. Håller tummarna för er! Kram Moa

Svar: Tack för tipset ! Absolut något jag ska ha med i tanken :)
Lilla Hell

skriven

Kommentera inlägget här :